2013-07-18

使用 kali Linux 內建的 Hydra 來破解 GMail 密碼

使用 kali Linux 內建的 Hydra 來破解 GMail 密碼


標題很聳動,實際上就是掛字典檔進行暴力破解,剩下就自行領悟了!

軟體下載處:kali LinuxHydra

步驟如下:
Open your Kali Linux terminal and Type xhydra and press enter





You can also do this manually. First Open Your Kali Linux and Follow this path
Kali Linux->Passwords Attacks->Online Attacks->Hydra


In the target tab, select
Single Target: smtp.gmail.com
Protocol: smtp


In passwords tab, select
Username: Type Victim Email ID
In the passwords, select the password list option and browse to select your
Passwords file. Here I have used my custom password file.


Now select start tab and click on start button, the password cracking begins and result is as follows



原文出處:HACKING ARTICLES
轉載自《網路攻防戰》

2 則留言:

  1. 你好,我因為手機摔到,我姐給我一隻i phone,這隻手機也不是全新的,是我姐的親戚給他的,但昨天我要用時,他卻一直跳出小視窗,要我輸入wcltao@gmail.com的apple is的密碼,但是這個帳號連我姐的親戚都不知道,我拿去Apple門市,他ㄕㄨㄛ

    回覆刪除
  2. 他說,唯一解決方法,就是找出密碼,可以拜託你幫我找出密碼嗎?不然這隻手機就是一台死機!!!

    回覆刪除